נהגי משאיות

מתוך נהגים אלה, יותר מ-2 מיליון נוהגים במשאיות כבדות ומשאיות מפרקיות ויותר מ-1.5 מיליון הם נהגי משלוחים או נהגים/אנשי מכירות, לפי נתוני הלשכה האמריקאית לסטטיסטיקה של העבודה (BLS). לנהגי משאיות ומשאיות כבדות יש בדרך כלל תעודת בגרות וחייבים לעמוד בתקנות התעבורה במדינות שונות. ATA אומרת שהחיסרון האמיתי הוא "תחבורה למרחקים ארוכים", המתייחסת לנהגי משאיות שצריכים לנסוע מרחקים ארוכים על פני קווי המדינה.

סיכויי העבודה של נהגי משאיות בארצות הברית הם ורודים בשל המחסור בתעשייה והביקוש הגובר לנהגי משאיות בעולם התלוי יותר ויותר בהזמנות מקוונות.

ארצות הברית משתמשת במערכת סיווג משאיות

ונהגי משאיות חייבים להיות בעלי רישיון נהיגה מסחרית (CDL) כדי לנהוג ב-CMV עם משקל רכב ברוטו של יותר מ-26,000 פאונד או שהורשעו בפשע הקשור לרכב. חברות תחבורה ארוכות טווח רבות בארצות הברית משלמות לנהגים שלהן עבור מיילים קצרים. עם זאת, נהגי משאיות יכולים להיות מאוימים בדו"ח מזויף של DAC בגין ניהול מתנגד או שהם עשויים להיות מפוטרים מהחברה במרדף אחר תשלום של פחות מ-2000 דולר.

נהגי משאיות כבדות ורכבות כביש חייבים לתאם את רגליהם

זרועותיהם ועיניהם בו זמנית על מנת להגיב לסביבתם כראוי ולנהוג בבטחה. לאחר סיום לימודיהם בבית הספר לנהגי משאיות ושכירת חברה, נהגים בדרך כלל עוברים מספר שבועות של הכשרה בעבודה. תכנית זו מעניקה חווית נהיגה על סמי טריילר בקמפוס ונהיגה על הכביש בפיקוח נהג מקצועי מוסמך.

תוכניות הכשרת נהגי משאיות בהדסון ובגסטון מוסמכות על ידי המכון המקצועי לנהיגת משאיות (PTDI) שבסיסו באלכסנדריה

וירג'יניה. PTDI הוא הארגון הראשון ללא מטרות רווח שפיתח תקני ביצוע אחידים עבור מיומנויות, תכניות לימודים והסמכה לתעשיית התחבורה בכבישים והנפיק קורסי תעודה לתוכניות הכשרה לנהג משאית ברמת התחלה. נהגי משאיות הם קבלנים עצמאיים שמקבלים תשלום עבור מטען, מה שאומר שנהגים צריכים קודם כל לרכוש את המשאיות שלהם ולרכוש את הכישורים וההסמכות להובלת ה"פראק חול" החול היקר המשמש חברות

בעיקרון

נהגים חדשים הופכים לשכירים עובדים, לוקחים על עצמם חובות גדולים כדי לקבל הכשרה ולשכור משאיות מהמעסיקים שלהם (האזינו לפרק האחרון של Planet Money על זה). יותר מ-450,000 רישיונות נהיגה חדשים מונפקים מדי שנה על ידי ממשלות המדינה (ראה את הפרק האחרון של Planet Money על כך). השתמש בציוד כגון מחשבי תא משא, מכשירי רדיו CB, טלפונים או ציוד מערכת מיקום גלובלית (GPS) כדי לתקשר עם בסיסים, מפקחים או נהגים אחרים.

הזדמנויות העבודה נעות בין נהגי משאיות או רכבי שטח

משלוח מקומי, הובלת עצים וכלה בתברואה, אך הנמלים עדיין לא יכולים לפעול מסביב לשעון כי ליבואנים אין מספיק נהגים להעביר סחורה מסביב לשעון. ככל שמגפת המחסור בנהגים מתגברת מיום ליום, נהגים מתחילים מוצאים את עצמם בתחום קשה שבו מתוגמלים תלמידי נהגים איכותיים שסיימו לאחרונה את בית הספר.

תוכנית חדשה לנהיגה במשאית שהסתיימה במכללה הקהילתית המרכזית תוך שישה שבועות ולהיות מוכנים להתחיל קריירה חדשה היא בית ספר מבוסס היטב עם שיעור השלמה של 95% ושיעור תפוסה העולה על 85% תוך מספר חודשים. סיום לימודים.

כעת

כאשר הובלת המטענים והכלכלה מתחילים להשתנות, תעשיית ההובלות מתמודדת עם מגיפה הולכת וגוברת במדינה. ב-TI של CCC, יש לנו תוכנית השמה מוצלחת מאוד עם חברות שילוח מקומיות וארציות רבות המגייסות את הבוגרים שלנו במהלך ואחרי כל שיעור.

הנהגים שלנו הם הראשונים לראות את הלקוחות שלנו

וזו הסיבה שאני מתייחס אליהם כמו זהב. בין אם אתה מעוניין בנהיגה מקומית או בנהיגה למרחקים ארוכים, המדריכים המנוסים שלנו יעזרו לך לבנות את הקריירה החדשה שלך. יותר מ-80% מהערים בארה"ב מקבלים את כל הסחורות ממשאיות באופן בלעדי.

למדו בחיים האמיתיים ממדריכים מנוסים בזמן שאתם נוהגים בסמי טריילר עמוס עם נסיעות לילה

מתכננים או משנים מסלולים על סמך תנאים משתנים באמצעות ציוד מחשב, ציוד GPS (מערכות מיקום גלובליות) או מכשירי ניווט אחרים כדי למזער דלק צריכה ופליטת פחמן.

פרטים נוספים אפשר לקרוא כאן

כתיבת תגובה